BRYLLUP

BRYLLUP

Bryllup i Festsalen Hillerød

Det er en helt særlig begivenhed at skulle afholde bryllup og det kræver god planlægning og koordinering. 

Vi har over 35 års erfaring i at skabe og afvikle arrangementer, og vil rigtig gerne hjælpe jer med at skabe det bryllup I drømmer om. 


For at hjælpe jer bedst muligt, har vi valgt at lave 4 pakker man skal vælge imellem når man skal afholde bryllup hos os. 


Vi hjælper jer ift. det behov I har og er med så meget som I ønsker. 

Det er jeres fest - og vi vil gerne give jer det I drømmer om!


Man er meget velkommen til at stå for arrangementet selv. Vores eneste krav er, at man skal bruge vores tjenere og booke en af vores bryllupspakker. 

Vi tager ikke proppenge og i må frit vælge cateringleverandør m.m.

Lejepriser for stedet er de samme uanset type af arrangement. Se vores afsnit om priser

Godt-i-gang

Vi hjælper jer godt igang med et

opstartsmøde hvor vi gennemgår jeres tanker

og ideer, laver et budgetudkast og en plan for dagen,

så I selv kan arbejde videre ud fra det. 


Der følger ligeledes et koordineringsmøde med

ca. 6 uger før datoen hvor vi gennemgår hele brylluppet og laver en specificeret tidsplan til dagen.

 

    • Opstartsmøde - 60-90 minutter. 
    • Budget 
    • Koordineringsmøde 6 uger før
    • Specificeret tidsplan 
    • Ubegrænset mailkorrespondance

Pris: 2500 KR.

Halv-koordinering

Vi starter med et opstartsmøde hvor vi gennemgår

alle jeres ønsker og drømme og laver et budget.

Herefter får i et dekorationsoplæg fra os inkl. liste med forhandlere.

Vi kontakter og indhenter tilbud fra op til 3 leverandører

efter ønsker fra jer. 


Der følger ligeledes et koordineringsmøde med ca. 6 uger før datoen

hvor vi gennemgår hele brylluppet og laver en specificeret tidsplan til dagen.

 

En koordinator vil være med jer på dagen fra velkomst til i har danset brudevals og sørger for at alle detaljer spiller på dagen.

 

      • Opstartsmøde - 60-90 minutter. 
      • Budget 
      • Dekorationsoplæg inkl. forhandlere
      • Kontakt og tilbud fra op til 3 leverandører
      • Koordineringsmøde 6 uger før
      • Specificeret tidsplan 
      • Ubegrænset mailkorrespondance
      • Koordinator fra velkomst til brudevals 

Pris: 8000 KR.

Se mere om

Gode-ideer

Vi starter med et opstartsmøde hvor vi gennemgår alle jeres

ideer og tanker til jeres bryllup og laver et budgetudkast samt en plan

for dagen, som I selv kan arbejde ud fra.

Herefter får i et dekorationsoplæg med udgangspunkt i vores møde

inkl. en liste med forhandlere. 


Der følger ligeledes et koordineringsmøde med ca. 6 uger før datoen hvor vi gennemgår hele brylluppet og laver en specificeret tidsplan til dagen.

 

    • Opstartsmøde - 60-90 minutter. 
    • Budget 
    • Visuelt dekorationsoplæg inkl. forhandlere
    • Koordineringsmøde 6 uger før
    • Specificeret tidsplan 
    • Ubegrænset mailkorrespondance

Pris: 4000 KR.

Fra-start-til-slut

Vi hjælper jer hele vejen.

Vi starter med et opstartsmøde hvor vi finder frem til hvad

I drømmer om til jeres bryllup. Herefter får i et budget samt et

dekorationsoplæg med udgangspunkt i jeres tanker.

Vi håndterer kontakt og tilbud til leverandører (fx catering) og indkøber

dekoration (pris for produkter tillægges). 


Der følger ligeledes et koordineringsmøde med ca. 6 uger før datoen hvor vi gennemgår hele brylluppet og laver en specificeret tidsplan til dagen.

Vi står til rådighed 4 timer til opsætning af dekoration dagen før eller på dagen afhængig af lokalet.


En koordinator vil være med jer på dagen fra velkomst til i har danset brudevals og sørger for at alle detaljer spiller på dagen.

 

      • Opstartsmøde - 60-90 minutter. 
      • Budget 
      • Dekorationsoplæg
      • Indkøb af dekoration (indkøbspris tillægges)
      • Kontakt og tilbud til leverandører
      • Koordineringsmøde 6 uger før
      • Specificeret tidsplan 
      • Ubegrænset mailkorrespondance
      • 4 timers dekorationsopsætning
      • Koordinator fra velkomst til brudevals 

Pris: 12.000 KR.