Hold jeres bryllup i Festsalen Hillerød
Efter I har booket vores lokale, skal I vælge en af vores bryllupspakker:
Pakke 1 – Fra-start-til-slut
Vi hjælper jer hele vejen.
Vi starter med et opstartsmøde hvor vi finder frem til hvad I drømmer om til jeres bryllup. Herefter får i et budget samt et dekorationsoplæg med udgangspunkt i jeres tanker.
Vi håndterer kontakt og tilbud til leverandører (fx catering) og indkøber dekoration (pris for produkter tillægges). Der følger ligeledes et koordineringsmøde med ca. 6 uger før datoen hvor vi gennemgår hele brylluppet og laver en specificeret tidsplan til dagen.
Vi står til rådighed 4 timer til opsætning af dekoration dagen før eller på dagen afhængig af lokalet.
En koordinator vil være med jer på dagen fra velkomst til i har danset brudevals og sørger for at alle detaljer spiller på dagen.
-
-
- Opstartsmøde – 60-90 minutter.
- Budget
- Dekorationsoplæg
- Indkøb af dekoration (indkøbspris tillægges)
- Kontakt og tilbud til leverandører
- Koordineringsmøde 6 uger før
- Specificeret tidsplan
- Ubegrænset mailkorrespondance
- 4 timers dekorationsopsætning
- Koordinator fra velkomst til brudevals
-
Pris: 12.000 KR.
xxx
Lav et overskueligt budget med vores budgetudregner
Alle vores priser og ekstra udstyr står i budgettet, så det eneste I skal gøre, er at indtaste antal i venstre side og så regner den selv totalprisen ud
⤵
xxx