Hold jeres bryllup i Festsalen Hillerød

Efter I har booket vores lokale, skal I vælge en af vores bryllupspakker:

Pakke 1 – Fra-start-til-slut

Vi hjælper jer hele vejen.

Vi starter med et opstartsmøde hvor vi finder frem til hvad I drømmer om til jeres bryllup. Herefter får i et budget samt et dekorationsoplæg med udgangspunkt i jeres tanker.

Vi håndterer kontakt og tilbud til leverandører (fx catering) og indkøber dekoration (pris for produkter tillægges). Der følger ligeledes et koordineringsmøde med ca. 6 uger før datoen hvor vi gennemgår hele brylluppet og laver en specificeret tidsplan til dagen.

Vi står til rådighed 4 timer til opsætning af dekoration dagen før eller på dagen afhængig af lokalet.

En koordinator vil være med jer på dagen fra velkomst til i har danset brudevals og sørger for at alle detaljer spiller på dagen.

      • Opstartsmøde – 60-90 minutter.
      • Budget
      • Dekorationsoplæg
      • Indkøb af dekoration (indkøbspris tillægges)
      • Kontakt og tilbud til leverandører
      • Koordineringsmøde 6 uger før
      • Specificeret tidsplan
      • Ubegrænset mailkorrespondance
      • 4 timers dekorationsopsætning
      • Koordinator fra velkomst til brudevals

Pris: 12.000 KR.

xxx

Lav et overskueligt budget med vores budgetudregner

Alle vores priser og ekstra udstyr står i budgettet, så det eneste I skal gøre, er at indtaste antal i venstre side og så regner den selv totalprisen ud

xxx